TVP VOD w nowej odsłonie

25 maja br. startuje nowa, zmodernizowana strona TVP VOD. – Nowoczesne rozwiązania technologiczne i projektowe, atrakcyjna grafika, a przede wszystkim liczne ułatwienia dla użytkowników sprawiają, że nowy TVP VOD wpisuje się w najnowsze trendy rynku internetowych serwisów VOD – informuje operator.

Zastosowane rozwiązania w zakresie serwisu to efekt pracy specjalnie powołanego wewnętrznego zespołu projektowo-technologicznego, będącego częścią Ośrodka Mediów Interaktywnych TVP. Twórcy nowej formuły serwisu zadbali, by serwis sprostał oczekiwaniom najbardziej wymagających użytkowników.

Nowa platforma TVP VOD, dostępna pod adresem vod.tvp.pl to przede wszystkim pełna responsywność – strona automatycznie dostosowuje się do wielkości każdego ekranu. Nowa wersja serwisu to także m.in. nowy podział treści, przejrzysta grafika, nowa wyszukiwarka treści, intuicyjna nawigacja oraz wyeksponowany dostęp do treści na żywo.

Serwis wprowadza także nowe funkcjonalności. Niektóre z nich to „Przegapiłeś w TV? Zobacz teraz”, prezentująca w uporządkowany sposób materiały wyemitowane na licznych antenach TVP, czy „Zobacz zanim wygaśnie”, która nie pozwoli użytkownikom przegapić wygasających treści. VOD TVP to także łatwy dostęp do starszych hitów TVP, a także archiwalnej oferty spektakli Teatrów Telewizji.

Wraz z nowym TVP VOD publiczny nadawca wprowadza także nową ofertę dla reklamodawców. W serwisie marketerzy będą mogli korzystać z nowych formatów reklamowych, stwarzających możliwości większego zaangażowania internautów. TVP wdrożyła technologię VPAID 2, dzięki której marketerzy będą mieli dostęp do szeregu nowych narzędzi pomiaru skuteczności przekazu reklamowego.

Katalog vod.tvp.pl stanowi bogatą bibliotekę cyfrową, w której znajduje się obecnie ponad 43,5 tys. materiałów wideo w 1121 serwisach podzielonych tematycznie. Użytkownik może obejrzeć aktualne pozycje ramówkowe – odcinki seriali, audycje publicystyczne, religijne, kulturalne, poradnikowe, kulinarne, sportowe, koncerty, gale oraz unikalne filmy dokumentalne i fabularne czy spektakle teatralne, wreszcie – telewizyjne archiwalia. Obecnie w serwisie znajduje się ponad 100 różnych tytułów seriali, a ich liczba stale rośnie. Oferta serialowa jest zróżnicowana dając widzowi duży wybór pomiędzy serialami polskimi, tureckimi, brazylijskimi, brytyjskimi i francuskimi.

Tygodniowa liczba odsłon pojedynczych odcinków najpopularniejszych seriali to średnio od 20 do 70 tysięcy.

Przeczytaj również...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Advertisment ad adsense adlogger