Święta TV 2016: Co Polacy oglądali najchętniej?

W czasie Świąt Bożego Narodzenia Polacy spędzili przed telewizorem średnio ponad 6 godzin dziennie, co oznacza wzrost w porównaniu do poprzednim roku – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Niekwestionowanym, świątecznym hitem okazał się tradycyjnie „Kevin sam w domu”.

W czasie Świąt Bożego Narodzenia Polacy spędzili przed telewizorem średnio ponad 6 godzin dziennie, co oznacza wzrost w porównaniu do poprzednim roku – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Niekwestionowanym, świątecznym hitem okazał się tradycyjnie „Kevin sam w domu”.

Podczas minionych świąt (od 25 do 26 grudnia 2016 roku) średni czas spędzony przed telewizorem (dla Grupy 4+) wyniósł ponad 6 godzin, 1 minuta i 36 sekund. W porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej, Polacy w święta oglądali telewizję dłużej o ponad 15 minut. Natomiast w porównaniu z tym samym okresem dwa lata temu, dłużej o 8 minut.

Podczas Świąt Bożego Narodzenia największą popularnością widzów cieszyła się telewizyjna Jedynka, ze średnią oglądalnością ponad 1,022 mln widzów. Warto jednocześnie zwrócić uwagę, że w porównaniu do poprzedniego roku Jedynka i Dwójka tracą widzów, zyskują TVN i Polsat oraz mniejsi nadawcy jak np. TV Puls, TVN7, TV4 czy TVN24.

W komercyjnej grupie widzów (16-49 lat) największą popularnością cieszyła się telewizja Polsat. Natomiast w grupie widzów 16-59 lat liderem była telewizja TVN.

Bezkonkurencyjnym hitem ponownie okazał się „Kevin sam w domu”, który w telewizji Polsat oglądało średnio ponad 4,300 mln widzów. To o ponad 300 tys. widzów więcej niż rok wcześniej!

 

źr. media2.pl

Przeczytaj również...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Advertisment ad adsense adlogger