”Projekt lady” wakacyjnym hitem TVN
Reality-show „Projekt Lady” ogląda średnio 1,92 mln widzów. TVN w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Widownia formatu rośnie z odcinka na odcinek.
Program nadawany jest w poniedziałki o 20.55, od 27 czerwca br. Pierwszy odcinek przyciągnął 1,74 mln widzów, drugi – 1,89 mln, a trzeci – 2,12 mln. Emitując je, TVN uzyskał 14,16 proc. udziału w rynku – mniej niż Polsat (18,09 proc.), ale więcej od TVP 1 (7,62 proc.) i TVP 2 (5 proc.).
”Projekt lady” opiera się na formacie „Damą być” i początkowo miał trafić do wiosennej ramówki TVN, ale ostatecznie stacja zdecydowała, że program będzie emitowany latem. Jest to program, w którym Małgorzata Rozenek stara się 12 zbuntowanych i niegrzecznych dziewczyn nauczyć dobrych manier i przemienić je w prawdziwe damy.
Dane: Nielsen Audience Measurement.