Benefis Zenona Martyniuka z wyższą oglądalnością niż „Kevin sam w domu”. TVP liderem w święta

Najchętniej oglądanym programem w tegoroczne święta Bożego Narodzenia był benefis Zenona Martyniuka, emitowany w TVP2. Drugą część tego widowiska oglądało 4,04 mln widzów. 280 tysięcy widzów mniej oglądało film „Kevin sam w domu” (3,76 mln/ 30% udziałów w 4+). Najchętniej oglądaną stacją w Boże Narodzenie była TVP1.

YH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7

Zenek Martyniuk

Wysoką oglądalnością może się także pochwalić program „Rolnik szuka żony”. Świąteczne wydanie programu przyciągnęło przed telewizory prawie 3 mln osób. Za podium znalazły się „Wiadomości” (2,36 mln widzów) i „Fakty” (2,29 mln widzów). Polacy chętnie oglądali także koncerty kolęd („Wielkie kolędowanie z Polsatem”- 2,2 mln widzów, „Jaka Wigilia, taki cały rok – koncert kolęd i pastorałek z udziałem Pary Prezydenckiej”- 1,9 mln widzów) oraz odcinki świąteczne teleturniejów TVP („Koło fortuny”- 2,15 mln widzów, „Jaka to melodia?”- 2,05 mln widzów, „Familiada”- 2 mln widzów).

Liderem rynku telewizyjnego podczas tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia (25 i 26 grudnia) była TVP1 (9,17% udziału w 4+). Drugie miejsce zajęła Dwójka (8,92% udziału). Trzecie i czwarte miejsce należało odpowiednio do Polsatu i TVN (obie stacje zanotowały duży spadek oglądalności).

25 i 26 grudnia Polacy przed telewizorami spędzili średnio 5 godzin i 30 minut.

Możesz również polubić…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Advertisment ad adsense adlogger