Prawie 6 mln widzów „M jak miłość” w sezonie 2017/2018
Właśnie zakończony sezon „M jak miłość” oglądało średnio 5,77 mln osób. Produkcja zanotowała niewielki spadek widowni względem poprzedniego sezonu, ale wzrosły jej wpływy reklamowe. TVP2 w czasie emisji serialu miała pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego we wszystkich grupach wiekowych- wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Średnia widownia serialu przełożyła się na 37,16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 31,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 32,41 proc. w grupie 16-59. Największą widownię miał odcinek, który został wyemitowany 30 stycznia br.- 6 426 112 widzów.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „M jak miłość” straciło 100 tys. widzów, ale wzrosły udziały serialu w rynku telewizyjnym. Wówczas produkcję śledziło średnio 5,87 mln osób, co przekładało się na 36,26 proc. udziału w 4+, 30,52 proc. w 16-49 oraz 32,31 proc. w 16-49.
Jak dowiedział się portal telerozrywka.pl, dobre wyniki oglądalności miały również powtórki serialu, które można było oglądać w TVP2, TVP HD i TVP Seriale. Co więcej, w czasie emisji „M jak miłość” Dwójka była najchętniej oglądaną stacją w WP Pilot. Serial był też najchętniej oglądanym programem w TVP VOD. Według kilku źródeł, średnia widownia niektórych odcinków „M jak Miłość” (biorąc pod uwagę zarówno emisję premierową, jak i powtórki w telewizji oraz TVP VOD i WP Pilot) przekroczyła 7,5 mln widzów.