Ile osób oglądało „Milionerów” i „Kuchenne rewolucje” w sezonie wiosennym?

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadził 2,42 mln widzów, zaś teleturniej „Milionerzy” na antenie TVN oglądało średnio ponad 1,9 mln widzów- wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Wszystkie premierowe odcinki 17. serii „Kuchennych rewolucji” śledziło średnio 2,42 mln osób. Przełożyło się to na 18,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 24,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 22,34 proc. w grupie 16-59. Największą oglądalność miał odcinek wyemitowany 19 kwietnia- 2,63 mln osób. TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był liderem w rynku telewizyjnym.

Natomiast wszystkie premierowe odcinki „Milionerów” wiosną 2018 roku śledziło średnio 1,99 mln osób. Przełożyło się to na 13,08 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,59 proc. w grupie 16-59. Największą popularnością cieszył się odcinek z 15 marca, który oglądało średnio 2,66 mln widzów. Drugi w rankingu popularności był odcinek z 21 marca (w tym odcinku padła główna wygrana), który oglądało średni 2,655 mln widzów. TVN w czasie emisji premierowych odcinków teleturnieju był wiceliderem w rynku telewizyjnym.

Możesz również polubić…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Advertisment ad adsense adlogger