„Rolnik szuka żony” i „Wojenne dziewczyny” zyskują widzów z odcinka na odcinek. Maleje oglądalność serialu „39 i pół tygodnia”
Szósty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 3,22 mln osób. W porównaniu do piątej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 50 tys. widzów. Trzeci sezon historycznego serialu „Wojenne dziewczyny” ogląda średnio 2,21 mln osób, minimalnie mniej niż gromadziła druga edycja rok temu. Z kolei serial TVN „39 i pół tygodnia” ogląda średnio 1,52 mln widzów, czyli o 710 tys. widzów mniej niż „Pułapka” emitowana rok temu w tym samym paśmie.
„Rolnik szuka żony” zyskuje widzów z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 3,01 mln osób, drugi – 3,23 mln, a trzeci – 3,41 mln. Serial „Wojenne dziewczyny” także notuje wzrost oglądalności z odcinka na odcinek – pierwszy oglądało 1,92 mln osób, drugi – 2,26 mln, a trzeci – 2,44 mln. Nowy serial TVN „39 i pół tygodnia” traci widzów – pierwszy odcinek oglądało 1,74 mln osób, drugi – 1,59 mln, a trzeci – 1,2 mln.