Jaka była oglądalność imprez sylwestrowych w TV, „Korony królów” i „The Voice Kids”?

„Sylwestra z Dwójką” oglądało średnio 4,7 mln widzów, „Sylwestrową Moc Przebojów” w czterech kanałach Polsatu – 2,6 mln osób (2,1 mln w samym Polsacie), a koncert „Warszawa – Stolica Sylwestra 2017” w TVN miał 1,4 mln oglądających. Pierwszy odcinek nowego serialu TVP1 „Korona Królów” oglądało 3,6 mln widzów. Z kolei start nowego show TVP2 „The Voice Kids” ponad 2,1 mln widzów.

Z danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Telewizję Polską wynika, że transmisję między godz. 19.58 a 2.00 oglądało średnio 4,68 mln osób, co dało TVP2 35,37 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 34,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 (pomiędzy godz. 19.58 a 1.00 było to odpowiednio 5,13 mln widzów oraz 35,94 proc. i 35,54 proc. udziału). O północy stacja zgromadziła 5,7 mln widzów, natomiast w szczytowym momencie oglądających było prawie 6,7 mln (43,15 proc. udziału) – największą popularnością cieszyły się piosenki Luisa Fonsiego „Despacito” i „Échame La Culpa”. Polskim hitem sylwestrowego koncertu pozostała piosenka Zenona Martyniuka „Przez twe oczy zielone”. Jej wykonanie obejrzało 6,3 mln widz. (45 proc. udziału).

„Sylwestrowa Moc Przebojów” Telewizji Polsat odbyła się w Katowicach, też zaczęła się o godz. 20:00, a skończyła przed pierwszą w nocy (czyli godzinę wcześniej niż impreza TVP). Z danych udostępnionych przez nadawcę wynika, że średnia oglądalność koncertów w Polsacie, Polsacie 2, Polsacie News i Polsacie News 2 wyniosła 2,6 mln osób. W samym Polsacie „Sylwestrową Moc Przebojów” śledziło 2,1 mln osób, co dało tej stacji 14,80 proc. udziału w 4+ i 16,15 proc. w 16-49 (dane pasma między godz. 20.00 a 1.00).

Portal Wirtualnemedia.pl dotarł również do wstępnych wyników oglądalności koncertu „Warszawa – Stolica Sylwestra 2017” transmitowanego w TVN. Imprezę od godz. 19.45 do 1.00 śledziło 1,4 mln osób (co dało 9,72 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 10,53 proc. w grupie 16-49).

W Nowy Rok Jedynka rozpoczęła emisję „Korony Królów”. Pierwszy odcinek opowieści o losach Kazimierza Wielkiego obejrzało średnio 3,6 mln widzów (21,9% udziałów). Drugi odcinek barwnej kostiumowej telenoweli historycznej zgromadził jeszcze większą widownię – prawie 3,8 mln (22,1% ).

W Dwójce ponad 2,1 mln widzów (12,8 proc. udziałów) obejrzało „The Voice Kids” – dziecięcą wersję poszukiwań najlepszego głosu w Polsce. Przesłuchania w ciemno z Mazowsza i Pomorza w jurorskich fotelach oceniali: Edyta Górniak, Dawid Kwiatkowski oraz zakręcony duet Tomson i Baron z zespołu Afromental.

Możesz również polubić…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Advertisment ad adsense adlogger