„Big Brother” rusza 17 marca w TVN7. Program 5 razy dziennie na antenie
Powracające po 11 latach przerwy reality-show „Big Brother” wystartuje na antenie TVN7 w niedzielę 17 marca br. W dwugodzinnym programie widzowie poznają piętnastu uczestników oraz wszystkich prowadzących, a także przyjrzą się budowę domu Wielkiego Brata.
Reality-show rozpocznie się 17 marca i potrwa 98 dni. Finał jest planowany na niedzielę 16 czerwca br. Innowacją na polskim rynku telewizyjnym jest to, że nowy „Big Brother” nie będzie realizowany w studiu telewizyjnym. W edycji wystąpi 15 uczestników, którzy wprowadzą się do domu wolnostojącego, naszpikowanego kamerami.
Życie uczestników widzowie Siódemki będą śledzić w „Big Brotherze”, od poniedziałku do piątku o godz. 20.00. Będzie to główny odcinek programu, który potrwa jedną godzinę. Później – o 23.15 – stacja pokaże „Big Brother Extra”, czyli materiały dodatkowe z Domu Wielkiego Brata i życie mieszkańców, które nie trafiły do prime-time’u.
Ponadto, w dni powszednie TVN7 szykuje aż trzy łączenia na żywo z Domem Wielkiego Brata: „Big Brother – Pobudka” (godz. 9.50), „Big Brother – Popołudnie” (godz. 13.35) oraz „Big Brother – Podwieczorek” (godz. 16.40). Wejścia antenowe live potrwają kilka minut i mają zwiększać interakcję widzów z uczestnikami.
Co tydzień w Domu Wielkiego Brata odbędą się nominacje, podczas których mieszkańcy wskażą uczestników zagrożonych odejściem z programu. Później wystartuje głosowanie widzów, bo to oni wybiorą osobę, która zakończy przygodę z reality-show. W każdą niedzielę o 20.00 stacja TVN7 wyemituje show na żywo, w którym główna prowadząca Agnieszka Woźniak-Starak podsumuje mijający tydzień w programie, porozmawia z gośćmi i rodzinami mieszkańców Domu oraz powita uczestnika odchodzącego z „Big Brothera”.
Mieszkańcy będą wykonywać zadania, podzielone na tzw. tygodnie tematyczne (podobnie jak w pierwszych edycjach „BB” w TVN). Tygodniowe misje będą zaliczane przez Wielkiego Brata. Od współpracy całej grupy oraz kreatywności poszczególnych zawodników zależy zdobycie odpowiednich profitów, np. papierosów.