„Pytanie na śniadanie” z nowego studia i z nową oprawą graficzną

TVP coraz nowocześniejsza i atrakcyjniejsza, 10 listopada premiera nowej oprawy „Pytania na Śniadanie”. To kolejna zmiana w wyglądzie programów Telewizji Polskiej, za którą odpowiada Agencja Kreacji Oprawy i Reklamy.

– Zależy nam na uatrakcyjnieniu i unowocześnieniu przekazu. „PnŚ” podbiło serca widzów, wygrywamy z konkurencją contentem i jakością programu. Teraz nadszedł czas na wyciągnięcie kolejnych asów z rękawa, a właśnie nimi jest nowa oprawa, która wpłynie na jakość ale także możliwości realizacyjne programu. Z pewnością uatrakcyjni ona audycje i przyciągnie kolejnych widzów. W tym wypadku nie możemy mówić, że „PnŚ” stara się naśladować konkurencję, to my wyznaczamy trendy, za którymi będą podążali inni.– mówi dyrektor Agencji Kreacji Oprawy i Reklamy, Katarzyna Sroczyńska – Adamiak. Telewizja Polska rozbudowuje Dział kreacji. Efektem tych działań jest nowa oprawa „PnŚ” stworzona przez nowy zespół TVP.

Sercem Agencji Oprawy ma być kreacja, ten dział będzie rozbudowywany tak, by mógł podejmować się jak największych wyzwań. Moją ambicją jest, żeby kreacja stała się jedną z wizytówek TVP– dodała Katarzyna Sroczyńska-Adamiak. W ostatnim czasie do AKOIR dołączyły kolejne osoby: Paweł Górka – grafik, Agata Tyszka – grafik, Mariusz Pietrzak – grafik, Waldemar Kompała – fotograf, Tomasz Klimek – producent, Justyna Kozłowska Domagała – kierownik działu kreacji.

Nowa oprawa „Pytania na Śniadanie” i TVP Info to nie jedyne projekty, nad którymi pracowała AKOiR. W najbliższym czasie zmiany przejdą TVP Historia, a także „Wiadomości”.

Premiera nowej oprawy „Pytania na Śniadanie” w sobotę 10 listopada w TVP2.

Możesz również polubić…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Advertisment ad adsense adlogger