1,79 mln widzów 11. sezonu serialu „Przyjaciółki”

Jedenasty sezon emitowanego w Polsacie serialu „Przyjaciółki” wiosną 2018 roku oglądało średnio 1,792 mln widzów, co dało stacji udziały na poziomie ponad 12,64 proc.

Jedenasty sezon „Przyjaciółek” zanotował spadek oglądalności o ponad 154 tys. widzów w porównaniu do wyników poprzedniego sezonu (jesień 2017) oraz prawie identyczną widownię w porównaniu z tym samym okresem sprzed roku (wiosna 2017). W minionym sezonie największą popularnością cieszyły się odcinki wyemitowane: 1 marca (1,953 mln widzów), 15 marca (1,893 mln widzów) oraz 17 maja (1,860 mln widzów).

Oglądalność 11. sezonu:

Grupa 4+: 1 792 469 widzów (udziały na rynku telewizyjnym: 12,64%)

Grupa 16-49: 765 325 widzów (14,00%)

Grupa 16-59: 1 130 413 widzów (13,95%)

Podczas emisji serialu Polsat w ogólnej grupie widzów (4+) przegrał z TVP1 (śr. 2,74 mln widzów) i TVN (śr. 2,26 mln widzów), natomiast w komercyjnej grupie (16-49 lat) oraz grupie 16-59 lat stacja przegrała tylko z TVN.

Możesz również polubić…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Advertisment ad adsense adlogger