Teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia” oglądało średnio 1,6 mln osób
Nowy teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia” oglądało średnio 1,58 mln widzów. Produkcja dała TVP1 trzecie miejsce w rynku telewizyjnym- wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Średnia widownia wszystkich 35 premierowych odcinków wyniosła 1,58 mln osób, co przełożyło się na 10,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,34 proc. w grupie 16-59. Największą widownię w analizowanym okresie zebrał odcinek z 29 grudnia ub.r.- 2,04 mln osób.
Jedynka w paśmie nadawania nowego programu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był Polsat, zaś drugie miejsce należało do TVP2. Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Jedynka zajęła miejsce czwarte.