FOX: Będzie ósmy sezon „The Walking Dead”. Premiera w 2017 roku
W niedzielę, 23 października siódmy sezon „The Walking Dead” obejrzy na antenie stacji FOX ponad 200 milionów widzów z ponad 125 krajów świata. Tego samego dnia produkcja zastanie nadana w Stanach Zjednoczonych, na kanale AMC. W Polsce premierowy odcinek siódmego sezonu zostanie wyemitowany 24 października o godzinie 22:00 na kanale FOX, zaledwie kilkanaście godzin po premierze w USA.
Czym tym razem zaskoczy telewidzów ekranizacja kultowego komiksu Roberta Kirkmana? Do momentu spotkania z Neganem, główni bohaterowie serialu nie borykali się z tak dramatycznymi konfliktami, teraz sytuacja się zmienia – choroby, głód, zombie, zdrady i niewyobrażalne straty spowodowały, że lawiny problemów nie da się zatrzymać. Przed rozpoczęciem 7. sezonu bohaterowie odnaleźli już względną stabilność i bezpieczeństwo. Okazuje się, że było to tylko złudzenie…
W pierwszej części nowego sezonu widzowie zobaczą bohaterów, którzy zaczynają się załamywać, do tej pory silna grupa, będzie musiała zmierzyć się ze stratą jednego ze swoich członków. Czy podołają wciąż narastającej presji i czy uda im się pozbierać? Sytuację będzie pogarszał Negan – sukcesywnie i brutalnie przejmując kontrolę nad ocalałymi. Odtąd zaczną zmieniać się reguły gry.
Jak kończą się próby złamania zasad, bohaterowie przekonają się tracąc jednego ze „swoich”. Pozostali ocaleni nieświadomi tego, co się wydarzyło, zostaną oddzieleni od grupy – jedni zrobią to z własnego wyboru, inni zostaną do tego zmuszeni przez los. Będą musieli nauczyć się, jak przetrwać w nowej rzeczywistości i jak ją zaakceptować. Pierwsza połowa nowego sezonu pozwali widzom poznać losy bohaterów, którzy zmuszeni są nauczyć się żyć od nowa w świecie opanowanym przez zombie.
Serial „The Walking Dead” bije rekordy oglądalności stacji FOX na całym świecie. W ubiegłym roku premierę sezonu szóstego obejrzało o 17% więcej widzów niż rok wcześniej (co znaczy, że zasięg zwiększył się o 24%). Od 12 października produkcja była nadawana jednocześnie na wszystkich 125 rynkach, na których obecna jest telewizja FOX. Międzynarodowe premiery seriali odzwierciedla strategia programowa sieci „FOX. ZOBACZ TO PIERWSZY”.