Polsat SuperHit Festiwal zyskał widzów
Trzecią edycję Polsat SuperHit Festiwalu oglądało średnio 2,49 mln widzów, o 60 tys. więcej niż zeszłoroczną odsłonę widowiska. Polsat w czasie transmisji imprezy był liderem rynku- wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Muzyczna impreza przyciągnęła przed ekrany średnio 2,49 mln widzów, co przełożyło się na 20,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 22,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,92 proc. w grupie 16-59
Pierwszy dzień imprezy śledziło 2,14 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 18,47 proc. (4+), 21,13 proc. (16-49) i 20,13 proc. (16-59) udziału. Sobotnie koncerty oglądało średnio 1,99 mln widzów przy udziałach na poziomie 16,48 proc., 16,51 proc. i 16,15 proc. Zdecydowanie największą popularnością cieszyły się niedzielne kabarety. Transmisja tych występów zgromadziła 3,32 mln widzów przy udziałach na poziomie 27,12 proc., 28,60 proc. i 28,59 proc.