TVP2 po raz pierwszy od wielu lat wyprzedziła TVP1. Rekord „The Voice of Poland” i „Postaw na milion”

Nowym liderem rynku telewizyjnego w zeszłym tygodniu został TVN, który wyprzedził Polsat. Trzecie miejsce zajęła TVP2, która po raz pierwszy od ponad 10 lat wyprzedziła siostrzaną TVP1. Telewizja Polska średnimi udziałami grupy pokonała w weekend konkurencję (piątek – 27,8% udz., sobota – 26,9% udz. i niedziela – 26,3% udz.). Największą, ponad 3,5 mln widownię spośród wszystkich stacji telewizyjnych, od piątku do niedzieli, zgromadził program TVP1 „Rolnik szuka żony” (23,7% udz.), a w TVP2 rekord edycji uzyskało muzyczne show „The Voice of Poland” z wynikiem prawie 2,4 mln widz. (17,2% widz.).

Dobra passa dla Jedynkowych nowości rozpoczęła się już w piątek. Najbardziej emocjonujący teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia” z Pawłem Orleańskim w roli prowadzącego cieszy się coraz lepszą oglądalnością. W porównaniu do poprzedniego odcinka, widownia zyskała niemal 300 tys. i wyniosła prawie 1,8 mln (12,4% udz.). W sobotni wieczór widzowie Jedynki najchętniej oglądali „Wiadomości” (prawie 2,4 mln widz. i 16,5% udz.), a po nich serial „Komisarz Alex”, który uzyskał drugi wynik od początku jesiennej ramówki – 1,8 mln widz. (12,9% udz.). W niedzielę coraz większą widownię gromadzi kolejna seria „Dziewczyn ze Lwowa”. Ostatni odcinek obejrzało 2,6 mln (16,6% widz.). Tego dnia hitem wieczoru pozostał niezmiennie od początku ramówki program „Rolnik szuka żony”.

W TVP2 29 września ostatni odcinek kolejnego sezonu „O mnie się nie martw” zgromadził największą widownię. Perypetie rodziny Kaszubów i Małeckich obejrzało 2,2 mln widzów (15,7% udz.). Rekordową, najwyższą średnią widownię tej jesieni miał prowadzony przez Łukasza Nowickiego teleturniej „Postaw na milion” (ponad 1,4 mln widz.; 12,0% udz.). Kolejnym rekordzistą było Dwójkowe muzyczne show „The Voice of Poland” z prawie 2,4 mln widownią i 17,2% udziałami. Był to najlepszy wynik oglądalności w tej edycji. W niedzielę najlepsze wyniki uzyskały teleturnieje. „Koło fortuny” zobaczyło ponad 1,5 mln widz. (17,1% udz.) oraz „Familiada” – 2,2 mln widz. i 24,0% udz. W TOP15 najchętniej oglądanych programów minionego weekendu aż dziewięć tytułów należało do Telewizji Polskiej.

Możesz również polubić…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Advertisment ad adsense adlogger