Nowe logo na pierwsze urodziny kanału TNT w Polsce
Mija rok odkąd kanał filmowy TNT (TNT HD) dostępny jest na polskim rynku. Stacja świętuje pierwsze urodziny rozpoczynającą się właśnie kampanią, w której zapowiada nie tylko jesienną ramówkę, ale również prezentuje nowe logo i odświeżoną oprawę kanału. TNT zadebiutowało na polskim rynku 6 października 2015 roku, zastępując kanał TCM.-Marka odniosła międzynarodowy sukces, a jej wprowadzenie do Polski było kolejnym krokiem w rozwoju stacji. TNT oferuje widzom najlepsze filmowe propozycje największych hollywoodzkich wytwórni oraz seriale własnej produkcji, takie jak „Dobre zachowanie” („Good Behavior”) czy „Signos” – informuje nadawca.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z umacniającej się pozycji TNT wśród kanałów filmowych na polskim rynku. Osiągnęliśmy 58 proc. (dane Nielsen Audience Measurement/NAM C/S homes, ind. 16-49 za okres 1 stycznia – 30 września 2015 roku vs. 1 stycznia -30 września 2016 roku) wzrostu udziału w rynku w stosunku do TCM, który jest jeszcze wyższy (82 proc., dane Nielsen Audience Measurement/NAM C/S homes, ind. 16-29 za okres 1 stycznia – 30 września 2015 roku vs. 1 stycznia – 30 września 2016 roku) w grupie 16-29, co świadczy o tym, że nasz kanał pokochali młodzi ludzie. Wyjątkowość oferty TNT polega na połączeniu własnych produkcji serialowych ze światem wielkich emocji filmowych i właśnie to chcielibyśmy podkreślić w rozpoczynającej się właśnie kampanii
– mówi Matthias Heinze, General Manager na Polskę i Europę Wschodnią.
Kampanię TNT promuje spot, w którym główną rolę grają emocje. – Namiętność, strach, gniew, radość – to wszystko przeżyje widz oglądając trzymające w napięciu hity jesiennej ramówki stacji – zapewnia nadawca.
Jak czytamy w komunikacie, na antenie TNT pojawią się bohaterowie, którym nieobcy jest strach, gniew, pasja, odwaga i radość. Widzowie zobaczą kinowe hity takie jak: „Matrix”, „Krwawy diament”, „Siedem”, „Gladiator”, „Blade – Wieczny łowca”, „Ścigany, a także znane i lubiane przez widzów tytuły, m.in.: „Uwolnić orkę”, „Godziny szczytu”, „Rodzina Addamsów”, „Bardzo dziki Zachód” i „Tate – mały geniusz”. Nie zabraknie także wyjątkowych seriali TNT: „Ostatni okręt”, „Z premedytacją” i „Partnerki”. Wielbiciele komedii powinni zwrócić uwagę na weekendowy blok serialowy, w którym znajdują się takie produkcje jak „Objazd”, „Rozbici” i „Różowe lata 70.” („Różowe lata siedemdziesiąte”). W czwartek, 17 listopada br., kilka dni po amerykańskiej premierze, zadebiutuje serial „Dobre zachowanie” („Good Behavior”), opowiadający historię Letty Dobesh – złodziejki i naciągaczki, która wplątuje się w toksyczny romans z mordercą. Jesienią br. pojawi się również „Signos” – wciągający argentyński thriller o zwyczajnym lekarzu z małego miasta, który obmyśla morderczy plan zemsty.
Kanał TNT (w SD i/lub HD) mogą obecnie oglądać abonenci platform Cyfrowy Polsat, nc+ i Orange TV oraz sieci kablowych i IPTV.