Wielkanoc w TV: liderem TVN, hitami „M jak miłość” i „Milionerzy”
Podczas minionych Świąt Wielkanocnych Polacy przed telewizyjnymi ekranami spędzili średnio 11 minut więcej niż rok temu – pokazują dane Nielsen Audience Measurement. Liderem Wielkanocy była telewizja TVN, a największymi hitami „M jak miłość” oraz „Milionerzy”.
Średni czas spędzony przed telewizorem podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych wyniósł 5 godzin i 18 minut. Dla porównania podczas zeszłorocznych świąt Polacy przed telewizorem spędzali średnio 5 godzin i 7 minut.
W okresie świątecznym najpopularniejszą pozycją telewizyjną był serial „M jak miłość”, który w Lany Poniedziałek oglądało ponad 5 mln widzów. Drugie miejsce zajęli natomiast „Milionerzy” z wynikiem ponad 4 mln widzów w poniedziałek i 3,2 mln widzów w sobotę.
W ogólnej grupie wiekowej (4+) najpopularniejszą stacją wśród widzów była telewizja TVN, która w porównaniu z poprzednim rokiem wyprzedziła Polsat. Drugi był Polsat, a następnie TVP2 i TVP1.