Mecz Polska-Japonia: 11,25 mln widzów wg MOR; 8,43 mln widzów wg Nielsena

Wczorajszy mecz reprezentacji Polski z Japonią na antenie TVP1 i TVP Sport oglądało łącznie 8,43 mln widzów- wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Jednak według alternatywnego pomiaru oglądalności prowadzonego przez Netię (Model Oglądalności Rzeczywistej), mecz oglądało na obu antenach 11,25 mln widzów (10,62 mln w TVP1 i 0,63 mln w TVP Sport).

Szczegółowe dane Nielsena:

Średnia widownia wygranego przez reprezentację Polski spotkania pokazanego w TVP1 wyniosła 7,67 mln osób. Przełożyło się to na 64,55 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 68,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 66,46 proc. w grupie 16-59. Na antenie TVP Sport spotkanie oglądało dodatkowo 756 tys. osób, co dało tej stacji odpowiednio 6,36 proc., 5,12 proc. i 5,54 proc. udziału (stacja relacjonowała mecz Polaków na zmianę z odbywającym się w tym samym czasie spotkaniem Senegal-Kolumbia). Mecz naszej reprezentacji pokazywał również kanał TVP 4K, ale nie jest on objęty monitoringiem oglądalności.

Łączna widownia pojedynku na obu antenach wyniosła 8,43 mln osób (70,91 proc., 73,94 proc. i 72 proc. udziału). Przynajmniej przez 1 minutę mecz oglądało 12,42 mln widzów w 4+ na głównej antenie oraz 2,55 mln w stacji sportowej.

Możesz również polubić…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Advertisment ad adsense adlogger