Znakomite rozpoczęcie Mundialu dla TVP

Ponad 7,1 mln widzów w szczytowym momencie obejrzało w Telewizji Polskiej wg *MOR pierwszy mecz Mundialu Rosja – Arabia Saudyjska. Według *NAM spotkanie rozgrywane na moskiewskim stadionie Łużniki w szczytowym momencie przyciągnęło prawie 4,7 mln widzów TVP1. Antena z udziałami na poziomie 15,77% zdeklasowała konkurencję.

Średnia oglądalność meczu, w którym Rosja pokonała 5:0 drużynę Arabii Saudyjskiej wg MOR wyniosła w TVP1 5,2 mln widz. i w TVP Sport 965 tys. widz. Średnia widownia NAM to 3,7 mln widz. (38,4%) w Jedynce, a w TVP Sport prawie 690 tys. widz. (7,1% udz.). W szczytowym momencie pierwsze mundialowe rozgrywki oglądało w TVP1 prawie 4,7 mln widzów przy udziałach 43,5%, w TVP Sport 815 tys. widz. (8,5% udz.).

W Jedynce znakomite wyniki oglądalności zanotowało studio Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej – 2,1 mln (19,5% udz.) oraz Ceremonia Otwarcia – prawie 2 mln widz. (24,6% udz.). W TVP Sport transmisja z uroczystości rozpoczęcia Mundialu przyciągnęła ponad 513 tys. widz. (6,6% udz.).

Najlepszy wynik oglądalności w historii kanału TVP Sport wśród programów informacyjnych zanotował „Mundialowy wieczór”. Program obejrzało 182 tys. widzów (1,8% udz.).

*MOR- Model Oglądalności Rzeczywistej
*NAM- Nielsen Audience Measurement

Możesz również polubić…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Advertisment ad adsense adlogger