2 mln widzów 55. KFPP w Opolu. Hitem koncert „Od Opola do Opola”

Tegoroczny festiwal w Opolu w TVP1 i TVP Polonia oglądało średnio 1,98 mln widzów. Jedynka w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku. Najwięcej widzów zgromadził koncert „Od Opola do Opola”- wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Spośród poszczególnych koncertów największą popularnością w TVP1 cieszyła się transmisja z „Od Opola do Opola”, która odbyła się trzeciego dnia o godz. 20.20. Relację z tego widowiska śledziło średnio 2,66 mln widzów, co dało stacji 19,91 proc. udziału. Przynajmniej przez 1 minutę koncert ten śledziło 7,09 mln widzów.

Oglądalność poszczególnych koncertów w TVP1 (4+):

8.06.2018- Przebój na Mundial cz.1- 2 479 703 (21,62%)

8.06.2018- Przebój na Mundial cz.2- 2 493 893 (25,26%)

8.06.2018- Debiuty- 833 663 (20,58%)

9.06.2018- Premiery- 2 185 260 (19,22%)

9.06.2018- Ja to mam szczęście- 1 411 905 (17,20%)

10.06.2018- Od Opola do Opola- 2 660 625 (19,91%)

10.06.2018- Piosenka ci nie da zapomnieć- 1571 543 (23,86%)

Oglądalność poszczególnych koncertów w TVP Polonia (4+):

8.06.2018- Przebój na Mundial cz.2- 67 403 (0,67%)

8.06.2018- Debiuty- 28 380 (0,74%)

9.06.2018- Premiery- 106 425 (0,94%)

9.06.2018- Ja to mam szczęście- 78 045 (0,96%)

10.06.2018- Od Opola do Opola- 145 448 (1,10%)

10.06.2018- Piosenka ci nie da zapomnieć- 88 688 (1,33%)

Średnia widownia trzech głównych dni muzycznej imprezy wyniosła w Jedynce 1,89 mln osób. Przełożyło się to na 20,73 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,20 proc. w grupie 16-59. Na antenie TVP Polonia 55. KFPP w Opolu śledziło dodatkowo 91 tys. widzów, co dało tej stacji odpowiednio 1,01 proc., 1,18 proc. i 1,22 proc. udziału. Łączna widownia festiwalu na obu antenach wyniosła 1,98 mln osób (odpowiednio 21,74 proc., 16,19 proc. i 17,42 proc. udziału).

Podczas nadawania transmisji z tegorocznych opolskich koncertów TVP1 nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat (7,75% udziału w 4+). Dalej uplasowały się takie stacje jak: TVN (7,67%) i TVP2 (3,47%).

Tegoroczna edycja muzycznego widowiska w porównaniu do ubiegłorocznej straciła 150 tys. widzów, ale wyraźnie wzrosły udziały festiwalu w rynku telewizyjnym. Rok temu średnia oglądalność festiwalu w TVP1 i TVP Polonia wyniosła 2,13 mln osób, co przełożyło się na 19,47 proc. udziału w 4+, 12,49 proc. w 16-49 i 15,17 proc. w 16-59.

Przeczytaj również...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Advertisment ad adsense adlogger