Serial „Diagnoza” stracił 310 tys. widzów. Trzeci sezon jesienią

Drugi sezon „Diagnozy” oglądało średnio 1,93 mln widzów, o 340 tys. osób więcej niż pokazywane rok temu w tym paśmie reality show „Agent – Gwiazdy 2”, ale jednocześnie o 310 tys. osób mniej niż pierwszy sezon, który jesienią ub.r. śledziło 2,24 mln osób.

„Diagnozę 2” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 20 lutego do 15 maja br. Średnia widownia serialu wyniosła 1,93 mln osób, co przełożyło się na 14,14 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,84 proc. w grupie 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię miał pierwszy odcinek- zgromadził on przed telewizorami 2,27 mln oglądających (przy udziałach 16,55%), najniższą oglądalność miał odcinek wyemitowany 24 kwietnia- 1,65 mln osób (przy udziałach 12,92%), zaś finałowy odcinek drugiego sezonu przyciągnął przed telewizory 2,04 mln osób (udziały na poziomie 15,65%).

TVN w paśmie nadawania serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu i „Magazyn Ekspresu Reporterów” osiągnęła 17,93 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (gł. „Pensjonat nad rozlewiskiem”; 9,66 proc.), a czwarty – Polsat (filmy fabularne; 7,08 proc.).  Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był już liderem rynku.

Stacja TVN podjęła decyzję o kontynuacji serialu – trzeci sezon trafi na antenę jesienią br.

Przeczytaj również...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Advertisment ad adsense adlogger