TVP2 po raz pierwszy od wielu lat wyprzedziła TVP1. Rekord „The Voice of Poland” i „Postaw na milion”

Nowym liderem rynku telewizyjnego w zeszłym tygodniu został TVN, który wyprzedził Polsat. Trzecie miejsce zajęła TVP2, która po raz pierwszy od ponad 10 lat wyprzedziła siostrzaną TVP1. Telewizja Polska średnimi udziałami grupy pokonała w weekend konkurencję (piątek – 27,8% udz., sobota – 26,9% udz. i niedziela – 26,3% udz.). Największą, ponad 3,5 mln widownię spośród wszystkich stacji telewizyjnych, od piątku do niedzieli, zgromadził program TVP1 „Rolnik szuka żony” (23,7% udz.), a w TVP2 rekord edycji uzyskało muzyczne show „The Voice of Poland” z wynikiem prawie 2,4 mln widz. (17,2% widz.).

Dobra passa dla Jedynkowych nowości rozpoczęła się już w piątek. Najbardziej emocjonujący teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia” z Pawłem Orleańskim w roli prowadzącego cieszy się coraz lepszą oglądalnością. W porównaniu do poprzedniego odcinka, widownia zyskała niemal 300 tys. i wyniosła prawie 1,8 mln (12,4% udz.). W sobotni wieczór widzowie Jedynki najchętniej oglądali „Wiadomości” (prawie 2,4 mln widz. i 16,5% udz.), a po nich serial „Komisarz Alex”, który uzyskał drugi wynik od początku jesiennej ramówki – 1,8 mln widz. (12,9% udz.). W niedzielę coraz większą widownię gromadzi kolejna seria „Dziewczyn ze Lwowa”. Ostatni odcinek obejrzało 2,6 mln (16,6% widz.). Tego dnia hitem wieczoru pozostał niezmiennie od początku ramówki program „Rolnik szuka żony”.

W TVP2 29 września ostatni odcinek kolejnego sezonu „O mnie się nie martw” zgromadził największą widownię. Perypetie rodziny Kaszubów i Małeckich obejrzało 2,2 mln widzów (15,7% udz.). Rekordową, najwyższą średnią widownię tej jesieni miał prowadzony przez Łukasza Nowickiego teleturniej „Postaw na milion” (ponad 1,4 mln widz.; 12,0% udz.). Kolejnym rekordzistą było Dwójkowe muzyczne show „The Voice of Poland” z prawie 2,4 mln widownią i 17,2% udziałami. Był to najlepszy wynik oglądalności w tej edycji. W niedzielę najlepsze wyniki uzyskały teleturnieje. „Koło fortuny” zobaczyło ponad 1,5 mln widz. (17,1% udz.) oraz „Familiada” – 2,2 mln widz. i 24,0% udz. W TOP15 najchętniej oglądanych programów minionego weekendu aż dziewięć tytułów należało do Telewizji Polskiej.

Przeczytaj również...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Advertisment ad adsense adlogger