TVP1 niekwestionowanym liderem niedzielnego wieczoru

W miniony weekend (3-4 września 2016 r.) mogliśmy się przekonać, jak niezmiennie silną, a nawet stale umacniającą się pozycję wypracowały sobie sprawdzone, kultowe już programy, które od lat z sukcesem budują markę Telewizji Polskiej – „Ranczo” i „Rolnik szuka żony” w TVP1 oraz „The Voice of Poland” w TVP2.

Za taką „lokomotywę programową” śmiało można uznać gwiazdorski show „The Voice of Poland” w TVP2, który w sobotni wieczór 4 września odnotował wyraźnie lepszy start niż rok temu, co stanowi obiecującą zapowiedź dobrych rezultatów w jego ostrej rywalizacji z TVN-owskim „Mam talent”. Bezapelacyjnie jednak na to miano zasługują dwie markowe produkcje TVP: „Ranczo” oraz „Rolnik szuka żony”.

Niedzielna premiera jubileuszowego, X sezonu „Rancza” spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem widzów Jedynki, którzy wreszcie doczekali się powrotu barwnych, brawurowo granych przez czołowych polskich aktorów postaci zamieszkujących fikcyjną gminę Wilkowyje. Pierwszy odcinek nowego sezonu „Rancza” zgromadził średnio 4,9 mln widzów 4+, udział w tej grupie 30,2 proc. A była to zaledwie swoista ekspozycja, smakowity wstęp do burzliwych wydarzeń rozpoczętej w ten sposób serii. Doskonale przyjęty został także niedzielny powrót programu „Rolnik szuka żony” – w grupie 4+ średnia widownia 3,8 mln, udziały – 25,9 proc. Wynik ten, z jednej strony, potwierdza siłę przyzwyczajeń widzów, z drugiej – profesjonalizm show Jedynki, potrafiącego mówić przystępnym językiem o najgłębszych ludzkich emocjach.

Dzięki sukcesowi premier nowych serii „Rancza” oraz „Rolnik szuka żony” TVP1 zdobyła w niedzielny wieczór pozycję niekwestionowanego lidera wieczoru. Warto dodać, że wśród wszystkich widzów oba programy w swoich pasmach emisji ponad dwukrotnie pokonały Polsat z „Kabaretem na żywo”.

Przeczytaj również...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Advertisment ad adsense adlogger